השכרת מתנפחים – כך תפיקו אירוע למשפחות בכוחות עצמכם

השכרת מתנפחים — כך תפיקו אירוע למשפחות בכוחות עצמכם

צריכים לארגן אירוע למשפחות ולא יודעים מהיכן להתחיל? השכרת מתנפחים תפתור לכם את הבעיה.

לארגן אירוע למשפחות יכול להישמע קצת מרתיע, אבל האמת היא שעם השכרת מתנפחים אתם יכולים להיות רגועים שחצי מהעבודה כבר נעשתה. אז במה באמת כרוך ארגון אירוע למשפחות בכוחות עצמכם ובמה חשוב שתתמקדו? המדריך המקוצר לפניכם.

להתחיל מנקודת ההתחלה

כאשר מפיקים אירוע, חשוב לעבוד בצורה מסודרת ולכן הכנו לכם רשימה קצרה של המטלות העומדות לפניכם:

● לקבוע תאריך ושעה — נקודת ההתחלה היא לבחור יום ושעה שיתאימו לאירוע. שימו לב שהתאריך שאתם ב סוכות אבלים להשכרה וחרים לא מתנגש בחג או במשהו אחר.

● למצוא מקום מתאים — השלב הבא הוא למצוא מקום מתאים. אם עורכים את האירוע במתחם סגור צריך להזמין את התאריך מראש עם בעלי המקום, ואם עורכים אותו בפארק פתוח, כדאי לברר האם יש נהלים מיוחדים לקיום אירועים בפארק.

● להזמין את האנשים — יש תאריך ויש מקום, עכשיו צריך רק לעדכן את המוזמנים, שידעו מתי ולאן להגיע.

● לדאוג לפעילות מרכזית למבוגרים ולילדים — זה אולי נראה החלק המורכב של האירוע, אבל עם בוחרים בהשכרת מתנפחים, חצי מהעבודה שלכם כבר נעשתה. השכרת מתנפחים מאפשרת לילדים להשתולל וליהנות, ואז אתם פנויים לדאוג לפעילות עבור המבוגרים.

● החלק הקולינרי — אין אירוע בלי אוכל, אבל לא חייבים להגזים ואפשר להסתפק בדוכני מזון אטרקטיביים, ואם בחרתם בהשכרת מתנפחים כאטרקציה מרכזית, קחו בחשבון שהקפיצות הופכות את הילדים לרעבים וצמאים.

●תמיכה טכנית — סעיף זה חשוב במיוחד כשעורכים את האירוע במקום פתוח ושם אתם צריכים לוודא שיש לכם תאורה מתאימה ומערכת הגברה. באירוע בו נעזרים בהשכרת מתנפחים תוכלו לברר עם החברה האם היא מספקת גם גנרטורים למתנפחים עצמם ולדוכני המזון.

הסעיף האחרון הוא האווירה, והיא תלויה בכל הסעיפים הקודמים. אם בחרתם בהשכרת מתנפחים מחברה מקצועית ובעלת ניסיון, אתם יכולים להיות רגועים שהאווירה תהיה שמחה ומשוחררת.

Post Your Comment Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *